Přínosy analýzy klíčových slov:

  1. Zjistí, jak lidé nazývají váš sortiment
  2. Ukáže, jak moc je která část vašeho soritmentu hledaná
  3. Ohodnotí slova podle schopnosti podpořit prodej (např. získat objednávku)
  4. Ukáže konkurenčnost a efektivitu snahy se na daná slova prosadit
  5. Napoví, co hledá návštěvník pod kterým ze slov. Zda chce nakoupit, nebo sbírá informace
  6. Odhaluje tzv. longtailové výrazy (kombinaci klíčových slov), ze kterých lze udělat relevantní vstupní stránky a získat relevantní návštěvnost s vysokou mírou konverze

Z analýzy klíčových slov se odvíjí plán dalších prací na webu. Ať už při jeho rekonstrukci, tvorbě nového, anebo propagaci pomocí SEO, PPC, obsahu, atp.

Analýza klíčových slov je základem pro návrh struktury navigace. Společně jsou základem jakýchkoliv prací na zajištění ziskovosti eshopu.

Napište nám

Máte zájem o analýzu klíčových slov?

Zavolejte, nebo napište. Potkáme se a probereme vaše potřeby.
Volejte 551 551 438
Napište nám

Pyramida marketingu eshopu