Co je to dynamický remarketing/retargeting?

Dynamický remarketing/retargeting (DRTG) najdeme aktuálně pouze ve službě AdWords. Ve službě Sklik je dynamický remarketing v testovacím režimu. Pomocí této funkce lze reklamu zobrazovat lidem, kteří navštívili váš web nebo eshop a podívali se na konkretní nabídku nebo produkt.

V AdWords funguje DRTG na základě id produktu, které se párují s id produktu ve vašem feedu v Google Merchant Centru. Proto je zde potřeba rozšířit kód oproti klasickému remarketingu.

Ve službě Sklik bude DRTG fungovat na bázi URL a proto nebude potřeba předělávat klasické retargetingové kódy. Pozor si musíte dát na přesměrování URL adres ve feedu, jelikož potom by to Sklik neuměl zobrazovat.

Dynamický remarketing je další zdroj PPC reklamy, jak přimět zákazníky k nákupu. Jelikož nějakým způsobem o daný produkt/kategorii měli zájem a dynamický remarketing je může dobře zasáhnout v rozhodovacím procesu při nákupu. V reklamě se může zobrazovat váš brand, základní popis produktu, cena, call to action tlačítko atp.

Kde se zobrazuje dynamický remarketing?

DRTG se zobrazuje na partnerských webech Google a Seznam.cz. Seznam partnerských webu pro Seznam.cz. Google nedává veřejně kompletní seznam partnerských webu pro obsahovou síť. Google i Seznam.cz nabízí respektivě bude nabízet DRTG grafickou i textovou formou.

Ukázka zobrazení dynamického remarketingu na partnerském webu:

dynamicky-remarketing-na-webu

Ukázka zobrazení dynamického remarketingu:

zobrazeni-dynamickeho-remarketingu

 

Ukázka zobrazení dynamického remarketingu:

ukazka-dynamickeho-remarketingu

 

V případě Googlu si lze s dynamickým remarketingem pohrát a vyladit si ho „graficky“ podle sebe. Bohužel toto v první fázi Seznam.cz inzerentům nenabídne.