Hlídáte termíny dodání, které jste slíbili zákazníkům?

Kolegové přišli s praktickým řešením „jak splnit datum dodání, které na eshopu v momentě objednávání zákazník vidí“.

  1. U každé objednávky automat eviduje, jaký termín dodání eshop zákazníkovi slíbil (jaký byl v době objednávání u produktu vidět)
  2. V nastavenou dobu před tímto termínem (den, dva, tři, … předem) eshop upozorní obsluhu eshopu, že se blíží termín, pokud není zboží skladem
  3. Obsluha se včas dozví, že to má řešit, a zboží objedná, zjistí stav u dodavatele, spojí se se zákazníkem a termín posune, objednávku zruší dřív než bude expedovaná a vzniknou náklady, atp. Cokoliv. Ale bude to vědět předem a může reagovat
  4. Vy ušetříte, nebudete expedovat balík, který by nikdo nepřevzal
  5. Zákazník bude rád, že držíte slovo a když jste termín slíbili, tak jej i řešíte. A když ví o změně předem, nezlobí se tak, jako by na balík čekal, ale nic by nepřišlo.

Naše eshopy už tuto funkci nějakou dobu mají, je otestovaná, a nejednomu zákazníkovi zvedla hodnocení na Heureka.cz a zajistila více spokojených nakupujících.