Jak na párování produktů na Zboží.cz

V prvním kroku se musíme přihlásit do administrace Zboží.cz. V menu je pak nutné rozkliknout nabídku „Párování“ (viz obrázek).

parovani-produktu-na-zbozi

 

V menu nemám nabídku pro párování produktů, co teď?

Pokud se ve Vašem menu nenachází tato možnost, je potřeba si párovací nástroj nechat aktivovat od administrátorů Zboží.cz. Stačí napsat na email zbozi@firma.seznam.cz a požádat o aktivace párovacího nástroje. Administrátoři Vám jej obratem přidají. Nyní nám již nic nebrání v párování produktů.

Po prokliknutí do příslušné kategorie se zobrazí položky, které již jsou nebo nejsou napárované. Abychom si vyfiltrovali položky, které je nutné spárovat, klikneme na „XY položek nedokážeme spárovat“ (viz. obrázek)

kde-najit-nesparovane-produkty

 

Nyní se před námi zobrazí seznam položek, které se nepovedlo spárovat, ať už kvůli nezadanému EAN kódu či špatnému pojmenování apod. V seznamu vidíme vždy v levém sloupci konkrétní produkt Vašeho eshopu, který se nepovedlo spárovat a po pravé straně pak nabídku produktů od Zboží.cz, které je možné s Vaší položkou spárovat.

V dalším kroku nás čeká již samotné párování, které může být zdlouhavé, jelikož ne vždy se v nabídce produktů pro spárování nachází relevantní výsledky. Jakmile najdeme produkt, jež odpovídá Vašemu nespárovanému produktu, stačí kliknout na políčko „Napárovat“, které je umístěno pod nabízeným produktem (viz obrázek).

navrhy-na-parovani-zbozi

 

Po zakliknutí možnosti napárovat se zobrazí okno, kde je možno doplnit EAN kód (pokud jej produkt nemá vyplněn) a následně odeslat (viz obrázek).

vyber-produktu-sparovani

 

Odeslání produktu k napárování je možné i bez zmiňovaného EAN kódu.

Nenašli jste v nabídce vhodný produkt ke spárování?

Pokud nám Zboží.cz nenachází relevantní výsledky pro nespárované produkty, či nenabízí žádnou možnost, můžeme požádat o založení nového produktu (viz obrázek)

nevhodny-produkt-ke-sparovani

 

Po zvolení této možnosti se nám opět zobrazí okno, kde je nutné zvolit kategorii, do které chceme produkt napárovat (viz obrázek).

zalozeni-noveho-produktu

 

Dále je zde možné upravit popisek, přidat variantu či EAN kód.

Kde uvidím produkty, které jsem vybral k napárování?

Tyto produkty se zobrazují v záložce, kde je možné filtrovat mezi nespárovanými a spárovanými produkty (viz obrázek)

produkty-cekajici-na-sparovani

Chcete párovat pouze jednu značku či typ produktu?

I na toto Zboží.cz myslelo a umožnilo filtrování mezi jednotlivými produkty pomocí fulltextu (viz. obrázek 1), či za pomocí filtrování dle kategorií (viz. obrázek 2)

Obrázek 1

filtrovani-zbozi

Obrázek 2

filtrovani-zbozi-ukazka

Čím více spárovaných produktů, tím více bude Váš eshop vidět, tak nechte Zboží.cz vydělávat za Vás a poskytněte mu co nejvyšší možnou spárovanost produktů.

 

Mohlo by vás také zajímat: