Jak reagovat na recenze Zboží.cz

Hodnocení mohou přidávat uživatelé v případě, že:

1) provedli nákup v příslušném obchodě, který navštívili přes Zboží.cz a po provedení nákupu se vrátili zpět na Zboží.cz (ověřováno pomocí konverzního kódu na stránce potvrzující objednávku)

2) se na službě Zboží.cz přihlásili pomocí uživatelského účtu Seznam.cz

  • Hodnotit lze po každém nákupu.
  • Hodnotit lze pouze 1x, opětovným hodnocením stejného obchodu dojde k přepsání původního

Celkové hodnocení (tzv. skóre) obchodu je počítáno jako celkový průměr ze všech došlých hodnocení a zobrazuje se formou hvězdiček v počtu 1 – 5 v rámci výpisu nabídek. Podrobný výpis jednotlivých uživatelských hodnocení se zobrazí po rozkliknutí hvězdiček u daného subjektu. Skóre obchodu se zobrazuje po zadání alespoň 4 hodnocení.

Pro zajištění kvality hodnocení na Zboží.cz si Zboží.cz vyhrazuje právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje zákony ČR nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání apod.);
  • se hodnotitel vydává za někoho jiného;
  • obsahuje vulgární výrazy či URL odkazy

V případě podezření na nekalé praktiky v rámci úmyslného poškozování konkurence, nebo vlastního zvýhodňování si Seznam.cz, a.s. si vyhrazuje právo takové recenze odstranit, případně vyřadit z databáze obchody bez vyrozumění na 1 týden. Jestliže budou nekalé praktiky pokračovat, tak až na dobu neurčitou.

Reakce obchodu na uživatelská hodnocení

Reakce na hodnocení mohou přidávat e-shopy v případě, že se přihlásí do administračního rozhraní Zboží.cz svými přihlašovacími údaji. Každou recenzi je možné okomentovat pouze jednou. Pro zajištění kvality hodnocení na Zboží.cz si Zboží.cz vyhrazujeme právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje zákony ČR nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • obsahuje vulgární výrazy; zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání apod.);
  • obsahuje zmínky o konkurenci

Kde reagovat na recenze?

Administrační rozhraní (záložka Provozovna, sekce Správa recenzí provozovny):

kde-reagovat-na-recenze-ve-zbozi

 

Zobrazená reakce na webu:

jak-vypada-recenze-na-zbozi

 

 

 

 

 

 

Máte dotazy? Chcete poradit s propagací vašeho eshopu? Neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení.

Zdroj: Zboži.cz