Jak správně máte nastaven svůj e-shop na Heureka.cz?

Logo eshopu

Není jiné, než to, které používáte na webu? Je velikost Vašeho loga čitelné, popř. je ve správné velikosti? Všimněte si obrázku níže, jsou dvě spodní loga eshopů čitelná? Zapamatovatelná? Nepřehlédnete je ve chvíli, kdy loga konkurence jsou daleko větší a čitelná?nastaveni-eshopu-na-heurece

 

Kde a jak mohu změnit logo obchodu?

Pokud budete chtít změnit, či vložit nové logo obchodu, je potřeba jej zaslat emailem na podpora@heureka.cz.

Jaká je správná velikost loga?

Logo Heureka zmenšuje na rozměr 130x40px

Základní nastavení

Je váš název eshopu ve správném formátu? Např. nepoužíváte Nejlepsiobchodnasvete, když je Vaše doména Nejlepsi-obchod-na-svete.cz?

Jak je možné změnit název eshopu?

Pro změnu názvu eshopu či jeho url adresy je nutné kontaktovat Heureku na emailové adrese podpora@heureka.cz.

Kde je možné změnit údaje uvedené při registraci eshopu?

Údaje uvedené při registraci můžete změnit ve své administraci, po kliknutí na Upravit obchod v záložce Přehled – sluzby.heureka.cz. Jedná se např. o změnu URL adresy XML souboru či změnu kontaktní osoby apod.

Výdejní místa, prodejny, Heureka Point

  • Využíváte Heureka Point, disponujete prodejnou či výdejním místem? Dáváte to zákazníkům vědět? Je adresa aktuální?
  • Máte vyplněny všechny údaje jako je adresa eshopu, adresa výdejních míst, adresy prodejen?
  • Nedošlo v poslední době ke změně adresy, kterou jste si sice upravili v kontaktech eshopu, ale nedošlo k aktualizaci v administraci Heureky?
  • Zobrazují se tato data všechny správně ve veřejné části Heureka.cz? Kde změním své pobočky?

Kde změním své pobočky?

kde-na-heurece-zmenit-pobocky

 

 

Nepleťte si výdejní místa s prodejnami, Heureka je umí rozlišit:

neplette-si-vydejni-a-prodejni-misto-heureka

 

Fakturační údaje

Máte neaktuální fakturační údaje nebo si je chcete změnit?

Kde mohu změnit fakturační údaje? Fakturační údaje zadané při registraci můžete změnit po přihlášení do své administrace na Heureka.cz, po kliknutí na Změnit fakturační údaje v záložce Přehled – sluzby.heureka.cz. Zde také uvedete emailovou adresu osoby, na kterou mají být faktury zasílány. Pokud eshop využívá službu Ověřeno zákazníky, je potřeba při změně majitele, IČ, či sídla společnosti potvrdit novou smlouvu. Pro potvrzení nové smlouvy kontaktujte Heureku na emailové adrese podpora@heureka.cz.

Dalším krokem by mělo být správné nastavení dopravy a dostupnosti u vašich produktů, o kterých se dočtete v dalších článcích.

 

 

Nevíte si rady? Pomůžeme vám se správnou prezentací na zbožových vyhledávačích.

Zdroj: Heureka.cz