Nová rozšířená textová reklama v AdWords

Nějakou dobu Google testoval nové rozšířené textové reklamy a od 27.7.2016 je mohou využívat všechny AdWords účty. Změna se týká jak vyhledávací, tak obsahové sítě.

Kde nastala změna:

Nová rozšířená textová reklama:

nova-rozsirena-textova-reklama

 

 

 

Původní zobrazení inzerátu:

stare_inzeraty-puvodni-zobrazeni

 

Z původních inzerátů zůstala stejná pouze vstupní stránka. Původní inzeráty mají rozložení:

nadpis o 25 znacích, dva popisné řádky o 35 znacích a viditelnou URL adresu, která mohla mít maximálně 35 znaků. V nové rozšířené textové reklamě se můžeme kreativně vyřádit,  nabízí totiž dva nadpisy o 30 znacích, rozdělenou viditelnou URL adresu na 15 a 15 znaků a samotný popis inzerátu může zabírat až 80 znaků. Prostor pro textové vyjádření se rozrostl a uvidíme zda to bude mít vliv na CTR.

Reálně jsme začali testovat inzeráty s novým rozložením. Výsledky a přínos budeme muset vyhodnotit až s odstupem času.

Vzniká tady další otázka, zda vůbec popřípadě v jaké době na to zareagují v Skliku? Moc optimistický bych nebyl, jelikož doposud Sklik využívá k reklamám pravý sloupec a nepřešel na stejný formát zobrazování jako Google.

S novinkou lze pracovat i v aktuálním AdWords Editoru (11.5.7).

 

 

 

Nevíte si rady s nastavením a následnou správou PPC kampaní? Kontaktovat nás můžete zde nebo si nechce zdarma udělat PPC audit.