Od září konečně dynamický retargeting v Skliku

Dle posledních oficiálních informací je dynamický retargeting od Skliku v testovacím režimu poslední 3-4 týdny. Pro všechny inzerenty by měl být spuštěný v druhé polovině září. Doufáme, že letošního roku ;). Vysvětlení co je dynamický remarketing/retargeting, popisujeme v samostatném článku o dynamickém remarketingu/retargetingu?

Co je potřeba udělat pro využití dynamického retargetingu v Skliku?

  1. Aktivní klasický retargeting
  2. Aktivní účet na Zboží.cz, který je propojený v rozhraní Skliku
  3. Používání kvalitních obrázků u produktů
  4. Nepoužívat v cílových URL ve feedu přesměrování
  5. Na Firmy.cz mít nahrané své logo
  6. V tagu productname se držet pravidel pojmenování

Jak by to celé mělo vypadat a fungovat:

Aktivní dynamický remarketing poznáte ve svém Sklik účtu, podle nového publika, které se vám automaticky vytvoří s názvem DRTG – návštěvníci produktů – Název provozovny.

V první fázi bude jednotná grafická šablona pro všechny inzerenty. Rozložení a grafickou podobu vybere Seznam.cz dle jeho A/B testování, které bude vycházet ze CTR a konverzí. Dynamický retargeting bude jak v grafické, tak textové podobě.

Pomyslné přiřazování procházených produktů bude probíhat na základě URL adresy, proto je důležité nepoužívat přesměrování ve feedu. Z tohoto důvodu nebude potřeba úprava retargetingového kódu.

Dle prvních testovacích výsledků má dynamický retargeting o 20% větší CTR než klasický retargeting.

Spravujete si PPC reklamu sami? Přečtěte si nejčastější chyby v PPC reklamě. Nemáte čas na správu svých PPC kampaní? My to rádi uděláme za vás.