15. 05. 2018

Jak najít produkty, které má smysl na Heurece biddovat?

Napsal/a |15. 5. 2018|Kategorie: Nezařazené|

V minulém článku jsem psala o tom, komu se vyplatí bidding na Heureka.cz. Teď se podíváme na to, jak a pomocí čeho najít produkty, které mají potenciál být více vidět a má smysl je biddovat. Sortiment Report Pokud jste na Heurece získali certifikát „Ověřeno zákazníky“ otevře se vám nejen možnost biddingu, ale také generování Sortiment

25. 04. 2018

Jak ušetřit za grafiku s pomocí Canvy

Napsal/a |25. 4. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy|

Canva je nástroj, který umožňuje vytvářet cokoli a publikovat kdekoli. S tímto uživatelsky přívětivým nástrojem získáte velkého pomocníka při tvorbě jakýchkoliv grafických materiálů, a to nejen díky spoustě kreativních přizpůsobitelných šablon. Canva je k dispozici ve 100 jazycích včetně češtiny. Můžete s ní snadno vytvářet krásné dokumenty, bannery, náhledové obrázky, přání, grafiku pro sociální sítě,

16. 04. 2018

Jak v PPC propagovat lokální služby

Napsal/a |16. 4. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|

Už jste někdy zkoušeli propagovat vaše služby pomocí PPC reklamy a výsledek nebyl takový, jaký jste si představovali? Možná jste si jen špatně určili cíl reklamy, nebo jste nevěděli, kde se nachází vaše cílová skupina. V dnešním článku bych vám chtěl nastínit, jak si můžete strukturovat a cílit vaše PPC kampaně pro lokální služby tak,

10. 04. 2018

Komu se vyplatí bidding na Heureka.cz

Napsal/a |10. 4. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, Zbožové vyhledávače|

Kouzelné slovíčko bidding zná snad každý, kdo inzeruje produkty svého eshopu na zbožových porovnávačích. Bidding může být nástrojem, díky kterému můžete ze svých zbožovek vytěžit více. Spousta eshopů bidding buď vůbec nevyužívá a nebo volí nevhodné biddovací strategie a do biddingu zapíná produkty, které nemá smysl biddovat. Co je nutné pro start biddingu na Heurece?

13. 03. 2018

6 tipů pro efektivnější správu PPC kampaní

Napsal/a |13. 3. 2018|Kategorie: PPC reklama|

1. Nastavte si volnou kampaň pro kopírování Ušetřete si čas při zakládání nových kampaní. V případě, že zakládáte větší množství kampaní například ve vyhledávací síti, tak je nastavení kampaně často stejné nebo velice podobné. Jelikož AdWords nabízí možnost kopírovat kampaně, můžete si přednastavit volnou kampaň s nastavením, které běžně zadáváte a kampaň si nakopírovat v

12. 03. 2018

9 tipů na obsah pro firemní blog

Napsal/a |12. 3. 2018|Kategorie: Emailing, copywriting, Návody, rady a tipy|

Proč psát blog? V čem vám může pomoci a proč vlastně jeho obsah tvořit? Zákazníci můžou vaší značce více důvěřovat (můžete udělat dojem na potenciální zákazníky) Pomůžete, poradíte svému zákazníkovi Zákazníci uvidí, že jste expert v oboru Tvoříte si obsah, který můžete sdílet na soc. sítích Získáte skvělou konkurenční výhodu Zvýšíte návštěvnost (webu, eshopu, blogu)

6. 03. 2018

Jak vytěžit ze zbožovek víc díky Bidding Manageru

Napsal/a |6. 3. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, Zbožové vyhledávače|

Zbožové vyhledávače již dávno nejsou jen o tom, který eshop nabídne nejnižší cenu. Lidé se stále více dívají také na cenu a způsob dopravy, protože jeden zákazník nemá rád Českou Poštu, další zase PPL a tak dále. Zajímá je také benefit z nákupu, zda dostane prodlouženou záruku na pračku nebo třeba pouzdro k mobilu zdarma. V neposlední řadě

20. 02. 2018

Opakované nedostatky námi přebíraných PPC kampaní

Napsal/a |20. 2. 2018|Kategorie: PPC reklama, Ze života firmy|

Když nám zákazník svěřuje svou důvěru a předává nám ke správě PPC kampaně, nalézáme v nich stále stejné nedostatky. Tyto klienty lze členit do dvou skupin: Klienti, kteří mají PPC velmi špatně nastaveno a klienti, kteří mají základ dobře a nevyužívají naplno celý svůj potenciál Ad 1) Špatný základ Charakteristika klienta Tito klienti nejčastěji chybují