20. 02. 2018

Opakované nedostatky námi přebíraných PPC kampaní

Napsal/a |20. 2. 2018|Kategorie: PPC reklama, Ze života firmy|

Když nám zákazník svěřuje svou důvěru a předává nám ke správě PPC kampaně, nalézáme v nich stále stejné nedostatky. Tyto klienty lze členit do dvou skupin: Klienti, kteří mají PPC velmi špatně nastaveno a klienti, kteří mají základ dobře a nevyužívají naplno celý svůj potenciál Ad 1) Špatný základ Charakteristika klienta Tito klienti nejčastěji chybují

20. 02. 2018

Firemní procesy – zpracování poptávky

Napsal/a |20. 2. 2018|Kategorie: Ze života firmy|

Ve firmě jsme řešili, že bychom, jako zákazníci, rádi věděli, co se děje pod pokličkou našich dodavatelů. Co od nich můžeme očekávat. Co je standardem, co pro nás udělají navíc a co už udělat nechtějí. Také, když zákazník objedná službu, tak občas neví, jestli je její průběh v pořádku. Když se mu něco nezdá, nemá

20. 02. 2018

Srovnání zdrojů tržeb českých eshopů + meziroční srovnání 2015-2017

Napsal/a |20. 2. 2018|Kategorie: PPC reklama, SEO|

V roce 2017 jasně vede PPC, následované Organikem (což jsou výsledky fulltextového vyhledávání na Google a Seznam - díky kvalitnímu SEO spolu s obsahovým marketingem). Pak dlouho nic a následuje Direct. Tedy přímá návštěvnost, kterou generuje síla značky. Lidé eshop znají a otevírají přímo jeho adresu, ručně, ze záložky, z odkazu na ploše, atp. Ale