Školení pokročilého biddingu na srovnávačích od Bidding Manageru

Už v červnu po IM srazu jsme informovali, že Bidding Manager něco chystá. V září jsme pak plní očekávání „naklusali“ na školení o základech biddingu na srovnávačích. A nemohli jsme se dočkat data 14. 11. 2017, kdy proběhlo školení pokročilého biddingu na srovnávačích pod záštitou Bidding Managera s výborným školitelem Michalem Štorkánem. Stejně jako minulé školení zde vládla příjemná atmosféra, po celé školení bylo zajištěno výborné občerstvení a znalosti se do nás vtloukaly vrchem i spodem.

Tohle školení proběhlo již bez klasické „omáčky“, které jsme už ze všech jiných akcí doslova přejedeni. Tady jsme šli rovnou na věc. Dostali jsme přístupy ke konkrétnímu testovacímu účtu a mohli jsme začít nastavovat. Základem všeho je globální nastavení pro celý účet, kterému se nevyhnete. Zvolili jsme požadovanou cenu za proklik, pro požadovaný seznam produktů, stejně tak jsme zvolili CPC pro jednotlivé dostupnosti a nakonec nastavili hlídané PNO, abychom zbytečně neprodělali i boty. Ukázali jsme si jednotlivé strategie pro nastavování CPC:

  • Bezpečná (minimální) hodnota – pro ty co se bojí, nebo také pro ty, kteří nechtějí příliš investovat
  • Univerzální hodnota – dá se říct, že je to bezpečné CPC plus pár korun navíc
  • Průměrná hodnota – tu lze získat jednoduchým vzorečkem, schválně, jestli na něj přijdete ;)
  • Mortal kombat hodnota – „přepálené“ CPC 2x až 4x, pro sebevrahy nebo ty co nemají co ztratit

Dále jsme si ukázali, jak funguje autobidding v praxi, kdy si nastavíme požadované produkty do autobiddingu a automat zde pak přijde 3x denně a cenu upravuje dle nastavených preferencí. Pověděli jsme si o tom, jaké produkty mohou mít potenciál, jak s nimi pracovat a jak je hlídat. Vysvětlili jsme si jednotlivé funkce Bidding Managera, jak filtrovat produkty a jak dále s těmito daty pracovat.

O náplni školení bych mohla psát knihu, ale lepší bude, když to zažijete naživo na některém z dalších školení pokročilého bidingu na srovnávačích. A jako bonus se po úspěšném absolvování pokročilého školení, můžete přihlásit na Certifikaci Bidding Managera a získat tak krásný odznáček, uznání v oboru, PR propagaci ze strany BM a třeba i nové zákazníky, kteří mají o správu svého eshopu v BM zájem. Pokud budete dobře poslouchat a máte znalosti ze světa srovnávačů, bude pro vás certifikační test naprostá hračka. Na školení máte také možnost vyzkoušet si tento test v rámci školení a zjistit tak, jak byste dopadli u ostré verze. Termín první certifikace je 27. 11. 2017 a po její složení se pak můžete zařadit mezi první certifikované odborníky v Bidding Manageru.