ppc

21. 08. 2018

Vrchol roku se blíží! Máme 5 rad pro e-shopaře

Napsal/a |21. 8. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: , |

Před 2 lety jsem napsal článek, na co vše myslet v předvánočním období. Trh i doba se však rychle mění a tak mám pro Vás, e-shopaři – 5 rad pro předvánoční přípravu pro rok 2018. 1. Volné lidské kapacity na trhu Není tajemství, že pracovní síla chybí téměř ve všech oblastech. Pokud jste zvyklí na

4. 06. 2018

Remarketingové a retargetingové strategie

Napsal/a |4. 6. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: |

Remarketing je funkce reklamních systémů, která nám umožňuje oslovit zákazníky, kteří náš web již v minulosti navštívili. V tomto článku bych vám chtěl popsat několik funkčních remarketingových strategií, které vám mohou pomoci k lepším výsledkům. 1.Návštěvníci kategorií nebo konkrétních produktů, kteří nedokončili nákup Jedná se o základní zacílení remarketingových sestav. Vytvořte si publikum uživatelů, kteří

10. 11. 2017

Vlastní pravidla v Google AdWords Editoru – užitečný pomocník pro kontrolu kampaní

Napsal/a |10. 11. 2017|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: |

Nová verze Google AdWords Editoru nově nabízí funkci vlastní pravidla, což jistě ocení každý PPC specialista, který spravuje větší množství účtů. Upozornění na chyby v kampaních: Hlavní výhodou této nové funkce je kontrola již nastavených kampaní, kdy nám Adwords Editor ulehčí hledání nedostatků v jednotlivých kampaních, sestavách nebo i klíčových slovech upozorněním v podobě oranžového

13. 06. 2016

Jak nasdílet přístup do Sklik

Napsal/a |13. 6. 2016|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: , , |

Sdílení přístupových práv do služby Sklik.cz Po přihlášení do služby Sklik najdete možnost sdílení přístupu v Nastavení, které se nachází v pravém horním rohu.     Zde zadáte Jméno účtu: ppc.religis@gmail.com, Typ akce zvolíte na možnost Nabídnout přístup a Úroveň přístupu zvolíte pro "Čtení a zápis". Celé to potvrdíte tlačítkem Odeslat.