Zboží.cz má nový kabát a XML feed

Nejen pro Zboží.cz, ale i pro eshopy, byl den 1.8.2016 důležitým dnem. Od tohoto dne přestalo Zboží.cz akceptovat starý formát XML feedu. Všem eshopům, které do tohoto dne neměli zaveden nový XML formát, bude inzerece na Zboží.cz pozastevena.

Specifikaci nového XML feedu naleznete zde.

Mezi hlavní změny patří zavedení nových tagů a úprava některých stávajících. Mezi nové tagy patří hlavně CATEGORYTEXT, který slouží pro kategorie. Zboží.cz zveřejnilo strom kategorií, dle kterého se následně lépe párují a zařazují nabídky jednotlivých eshopů. Proto doporučujeme tento tag používat. Nový XML feed umí zpracovávat všechny EAN kódy (v minulosti uměl starý XML feed zpracovat pouze 13ti místné EANy).

Pomocí tagu pro dostupnost svým zákazníkům nově předáte přesnější informace o době dodání. Tedy informaci, zda máte položky: skladem, dostupné do 3 dnů, do týdne a nebo na objednávku. Potencionálním zákazníkům tak zúžíte výběr, podle doby dodání, kterou preferují.

Dále nový XML feed podporuje parametry, doporučujeme je používat, aby se vaše nabídka zobrazila ve výsledcích vyhledávání také po vyfiltrování produktů dle parametrů. Nově můžete v tagu EXTRA_MESSAGE zasílat také vouchery. V tagu PRICE_VAT je  uváděna celá cena produktu včetně všech poplatků.

Filtrovat dle parametrů již není problém:

parametry-na-zbozi

 

Zboží.cz se rozhodlo do toho opravdu šlápnout a proto nás ani nepřekvapilo, že se rozhodlo změnit svůj vzhled.

Hlavní stránka Zboží.cz:

titulni-strana-zbozi-cz

 

Za zmínku stojí hlavně kategorie Móda a oblečení:

nova-kategorie-moda

 

Jednotlivé sekce se pak zobrazují takto:

zobrazeni-jednotlivych-sekci

 

Jestliže ještě stále nemáte zaveden nový XML feed a potřebujete pomoci s nastavením, neváhejte se na nás obrátit a my vám rádi pomůžeme.