Naše hodnoty

1. Gentlemanská dohoda je víc, než písemná smlouva

Plyne-li nám z písemné smlouvy úleva/výhoda oproti podání ruky. Zákazník vždy dostane, co si s námi dohodl. Bez ohledu na to, jak přesně je to formulováno ve smlouvě.

2. Dobrý pocit z práce

Nezáleží, jestli je chyba vidět. Pracujeme tak, abychom byli spokojeni s prací, jakou odvádíme. I když chyba vidět není, pokud o ní víme, odstraníme ji.

3. Pohodová spolupráce

Nemusíme spolupracovat s každým. Zákazníky si vybíráme tak, aby se nám s nimi dobře spolupracovalo dlouhodobě. Věříme, že oni si nás vybírají stejně.

4. Úspěch pro zákazníka

Jen úspěšný zákazník bude mít na to, aby u nás utratil víc. Proto děláme vše i nad rámec povinností, abychom zákazníkovi pomohli být úspěšným.

5. Slušnost a lidskost

Pochopení. Každý má občas svůj den. Nepřeme se navzájem, ani se zákazníky. Kde si nerozumíme, požádáme o pomoc kolegu. Nejde o to mít pravdu, ale společně najít řešení. Tým je důležitý, jednotlivec taky.