Přínosy obsahové strategie

  • Získáte přesně zacíleného zákazníka. 
  • Má ve vás důvěru, díky přesvědčení o vaší odbornosti.
  • Vydané náklady jsou recyklovatelné. Jednou napsaný článek, natočené video, jednou sepsaný email posílaný pravidelně, získává stále nové klienty.
Napište nám

Máte zájem o obsahovou strategii?

Zavolejte, nebo napište. Potkáme se a probereme vaše potřeby.
Volejte 551 551 438
Napište nám

Funkce obsahové strategie

  • Odedávna věříme těm, kteří rozumí svému řemeslu. Ukažte lidem, čemu rozumíte a oni si to u vás rádi objednají.
  • Jak se má spotřebitel vyznat v záplavě nabídek, které jej denně obklopují? Všechny vypadají stejně. Koupit lze jen tam, kde věřím, že rozumí svému sortimentu, rozumějí mým potřebám a umějí mi poradit.
  • Zaujmout lze efektivně v první chvíli. Praskne vám doma voda. Jdete na internet a hledáte, jak ji zastavit. Když vám řemeslník poradí na první stránce google, vodu zastavíte, a kam pak jdete pro radu co dál? Samozřejmě k němu. Poradil vám s akutním problémem o zastavení vody, z vodařů znáte jen jeho, takže u něj objednáte i definitivní řešení opravy.
  • Čím více praktických rad zveřejníte, tím více vás lidé najdou. Je dokázáno, že pokud hledáte zákazníka vy, máte úspěšnost malou. Třeba 10%. Když hledá zákazník vás, jste tedy vyhledávaní, můžete zákazníky i odmítat, a vaše úspěšnost je i přes 80%.

Co dělat

  1. Zmapujte potřeby svých zákazníků. Pochopte jejich starosti, obavy, neznalosti. Rozumějte tomu, co zákazníci potřebují, ale neví si s tím rady. Nerozumějí tomu.
  2. Zvažte, kterou z hledaných informací poskytnout veřejně a jakou formou.
  3. Vymyslete, jak vykřičet do světa, že máte radu a návod na danou situaci. Aby se o ni dozvěděl každý. Jde zpravidla o recepty, které jednou sepíšete, ale slouží mnoha lidem, mnoho let.

Když majitel/ředitel firmy stráví jeden den nad přemýšlením o svých zákaznících a jejich potřebách, jsme schopni mu poradit, nastavit obsahový plán jeho strategie.

Výstup obsahové strategie

  1. Seznam témat. Názvy článků a nástin jejich obsahu.
  2. Seznam termínů. Kdy zveřejnit který článek/poslat který email, atp.
  3. Seznam publikačních kanálů. Vlastní web, blog, Facebook, Google+, odborné servery, Youtube, Vimeo, nákupní rádci, spolupracující servery, atp.

Takže na jeden rok dopředu budete vědět, na kdy zajistit jaké téma, jak jej zpracovat a kde jej publikovat.

Co děláme my

Identifikujeme zajímavá témata

Posloucháme vás, když hovoříte o potřebách a neznalostech vašich zákazníků. Protože většina lidí od vás z firmy trpí provozní slepotou, a my ne, umožňuje nám to identifikovat témata, která zajímají vaše zákazníky. Mnoho z věcí vám připadá samozřejmých. Ale lidé dnes nekupují zboží (to lze koupit kdekoliv, levně). Lidé kupují důvěru, znalosti, zkušenosti, dlouholetou praxi.

Provádíme analýzy

  1. Analýzu klíčových slov – abychom věděli, jakým jazykem vaši zákazníci hovoří, jaká používají slova a jak často.
  2. Analýzu konkurence – abychom věděli, kde a co publikuje ona.
  3. Analýzu publikačních kanálů – abychom se věnovali jen těm efektivním.
  4. Analýzu návštěvnosti vašeho webu – abychom zjistili, co u vás lidé hledají a mohli jim to nabídnout.

Tyto analýzy nám umožňují nasměrovat vaše obsahové aktivity efektivním směrem.

Máme pro vás specialisty na psaní textů (copywritery).

Ti jsou školeni napsat text tak, aby splnil svůj účel. Stačí si s nimi promluvit, nebo jim dodat materiál ke studiu vašeho oboru, nebo jim dodat heslovitou osnovu vašeho textu a oni jej doladí.

Napište nám

Máte zájem o obsahovou strategii?

Zavolejte, nebo napište. Potkáme se a probereme vaše potřeby.
Volejte 551 551 438
Napište nám