Propagační audit eshopu

Mnoho majitelů nikdy nevidělo pohromadě vše, za co v oblasti propagace utrácí.

Víte vy, kde, za co a jestli utrácíte peníze efektivně?

Zjistíme, který výdaj vám kolik vydělává. Zpracujeme přehled vašich propagačních aktivit, včetně jejich vyhodnocení.

S ohledem na ziskovost či podporu značky každé z aktivit, dle vašeho zadání. Včetně ohledu na multikanálovost.

Příklad multikanálovosti:

  1. Mamina najde odkaz na Facebooku a klikne, ale nenakoupí.
  2. Pak najde stejný odkaz v diskusním fóru o dětech.
  3. Pak najde produkt, který tam viděla, v kamenné prodejně a osahá si jej.
  4. Pak vidí banner, který se jí zobrazil v rámci remarketingu.
  5. Následně produkt vidí na jiném dítěti fyzicky na pískovišti.
  6. A pak koupí přes email, nebo zbožový vyhledávač.

Do prodejního procesu se zapojilo šest kanálů, aniž by si to mamina uvědomila. A když se některému z nich eshop přestane věnovat, další podobná mamina už neobjedná.

Šestý kanál byl konverzní, dalších pět mělo tvz. asisovanou konverzi. Podílely se na vzniklé objednávce.

Proto nás při propagačním auditu zajímá pravděpodobnost konverze, nebo asistované konverze, každé z propagačních aktivit. Dále zohledňujeme cílovou skupinu, aktivity konkurence, velikost marže a možnosti eshopu, cíle eshopu a další aspekty.

Mám zájem

Máte zájem o propagační audit svého eshopu?

Zavolejte nám na 551 551 438, nebo napište na info@religis.cz
Mám zájem