4) Zajištění provozu eshopu

Webhosting

Po vytvoření eshopu zajistíme jeho stabilní provoz bez výpadků. V rámci servisní smlouvy vám budeme garantovat jeho dostupnost, včetně sankcí za případný výpadek.

Helpdesk

24/7/365 máte přístup do aplikace Helpdesk, z počítače, tabletu i mobilního telefonu.

Helpdesk vám slouží pro přehled požadavků, které na nás aktuálně máte. Nebo se zpracovaly v minulosti. Pro přehled nabídek, které jste si přáli zpracovat. Helpdesk je pro vás kompletní databáze všech vašich požadavků.

Helpdesk slouží ke vkládání nových požadavků, vkládání žádostí o nabídky, k reportingu chyb.

V rámci servisní smlouvy v případě, kdy do systému vložíte chybu kritickou, jsou u nás několika zodpovědným zaměstnancům rozeslány SMSky, aby mohli na vámi nahlášenou chybu reagovat okamžitě.

Telefonická podpora

V rámci servisní smlouvy je vám k dispozici také telefonická podpora.