UX audit eshopu

UX audit většinou není potřeba. Letmým pohledem jsou vidět základní chyby, pokud na eshopu jsou. Např. povinná registrace před nákupem, oddělený katalog od eshopu, nepřehledný košík.

Takto letmo pro vás UX proletíme na shůzce s vámi, během půl hodinky.

Poctivý UX audit se dělá na eshopech, které plánují nějakou formu testování a chtějí své UX dostat na vyšší úroveň. Chtějí zvýšit konverzní poměry a myslí to vážně. Pak se UX stane dlouhodobým projektem s definovaným cílem, přiděleným časem a rozpočtem, realizačním týmem.

Pro tyto případy je UX audit vhodný a jeho obsahem je analýza hlavních částí eshopu a doporučení, na které z nich se zaměřit, jak je upravit, a jakou formou testu najít nejvhodnější variantu úprav.

Mám zájem

Máte zájem o UX audit svého eshopu?

Zavolejte nám na 551 551 438, nebo napište na info@religis.cz
Mám zájem