Kdy zvážit spolupráci s agenturou

Kdy zvážit spolupráci s agenturou

26. 1. 2023 | Lucie Žylová

Bojovali jste minulý rok s časem? Vyhodnotili jste, že náklady na on-line kampaně nepřinesly očekávané výsledky? Spíláte si, že jste věnovali příliš času přípravě kampaní místo důkladnější cenové politiky, nastavení logistiky či skladového hospodářství?

Podobné otázky si klade spousta majitelů firem, e-shopů. Pokud jste dospěli k těmto postojům, je zřejmé, že si uvědomujete, jak důležitou úlohu má pro vás on-line nakupování a nechcete ztrácet prostředky na svých kampaních.

 

Kdy tedy zvážit spolupráci s agenturou místo realizace marketingu svépomoci?

• Roste váš business a potřebujete se věnovat obchodním a technickým aspektům.

• Nastavování a hlídání kampaní je pro vás časově nezvládatelné.

• Přestože máte vyhrazeného pracovníka, má více úkolů, kterým potřebuje věnovat čas a marketing je na druhé koleji.

• Umíte nastavit základní kampaně pro vyhledávání, ale nevyužíváte plný potenciál výkonnostních kampaní.

 

Zvažte, jaké výhody můžete získat s agenturou. Není toho málo, z čeho můžete těžit. Profesní správa kampaní, nastavení poměru výkonných kampaní a snížení obvykle přemrštěných nákladů a beze sporu úspora času, kterou věnujete naplno svému obchodu. A co získáte jako bonus? Specialisty na každou oblast!

Držet krok ve světě on-linu docílíte využitím kampaní napříč platformami. Namítáte, že každý business je jiný? Samozřejmě, ale pro každý lze nastavit integrovanou komunikaci na míru tak, aby přinášela očekávané výsledky. Agenturní zázemí poskytuje znalosti napříč kanály Google Ads, Sklik, Heuréka, Facebook, mailing… nastavení vhodné komunikace vychází z potřeb klienta a sortimentu, neomezuje se na jednu či dvě oblasti, které by si klient zvládal připravit individuálně.

Neocenitelnou výhodou RELIGISu je navíc programátorské zázemí. Pracujeme na vývoji e-shopů, proto problematiku e-shopařů známe také od stránky vývoje. Díky tomu jsme schopni aplikovat naše poznatky na různé e-shopy, propojit potřeby reklamy v návaznosti na technické zázemí.

Nesypte si už popel na hlavu za ztrátu času, ale jděte kupředu, svěřte své kampaně do rukou specialistů na on-line a věnujte se plně dalšímu rozvoji.

Ozvěte se nám a probereme spolu možnosti.

O Autorovi: Lucie Žylová

Celé profesní období se věnuji obchodu a marketingu, který se stal na škole mou vášní. Vystudovala jsem obchod a právo v podnikání, a také filologii. Mám ráda spojení kreativní práce s technologiemi. Miluji hory a běh s malou borderkou, dobrou záživnou knihu, Francii, italskou kuchyni a ráda trávím čas s rodinou.

Facebook Twitter LinkedIn Google+