Loading...

Proč jsou eshopy od nás ziskové?

  1. Protože eshop chápeme jako marketingový nástroj,
    který má generovat zisk.
  2. Není to jen IT.
  3. Proto eshopy tvoříme společně s našimi markeťáky.
  1. Protože eshop chápeme jako marketingový nástroj,
    který má generovat zisk.
  2. Není to jen IT.
  3. Proto eshopy tvoříme společně s našimi markeťáky.

S důrazem na obchodní výkon stavíme eshopy od roku 2001. Našim společným cílem je ziskovost vašeho eshopu, proto se na jeho tvorbě podílejí naši markeťáci už od začátku a máme zájem o něj pečovat technicky i marketingově i po jeho vytvoření.

Jsme pohodový tým asi 15-ti lidí, usilující o dlouhodobý, oboustranně profitabilní a férový vztah s klientem a jeho týmem.

Proč mít eshop od nás

Ziskovost

  1. Vysokou návštěvnost získáte díky analýze klíčových slov.
  2. Námi navržená struktura obsahu a navigace zajistí vysoký konverzní poměr.
  3. Pokročilé metody výpočtu smysluplných výdajů na marketing.

Vyspělost

Plné propojení s Pohodou. Napojujeme ji mnoho let, vždy individuálně.

Budete mít velmi rychlý eshop plný užitečných funkcí. Vzniklých z praxe našich zákazníků za posledních 16 let. Jsou ověřené a užitečné. Našeptávač, rychlé vyhledávací filtry, nástroje urychlující načítání eshopu, napojení na dodavatele.

Stabilita

Jsme stabilním partnerem od roku 2001 a máme zkušený tým. Helpdesk, nonstop dohled serverů.

Celou dobu se věnujeme tvorbě eshopů a jejich marketingu.

Po vytvoření eshopu vám zajistíme jeho kompletní marketing.

Co o tvorbě eshopu s námi říkají naši zákazníci

Eshop z Religisu je kvalitní zázemí pro cestu mezi přední eshopy

S eshopy od Religisu jsme získali zázemí pro to stát se jedním z největších prodejců motorkářského vybavení v Česku i na Slovensku. Pracovníci firmy s námi komunikují a stále hledají způsoby, jak své služby ještě více zlepšit.

Martin Jendrisek
Motozem

Tvorba eshopu v RELIGIS s.r.o.
5.0
2017-06-15T16:15:05+02:00

Martin Jendrisek
Motozem

S eshopy od Religisu jsme získali zázemí pro to stát se jedním z největších prodejců motorkářského vybavení v Česku i na Slovensku. Pracovníci firmy s námi komunikují a stále hledají způsoby, jak své služby ještě více zlepšit.

Všechny mé eshopy od Religisu jsou ziskové

Od Religisu mám mnoho eshopů a všechny jsou ziskové. Programátoři Religisu se nezastavili před ničím a pomohli mi maximálně automatizovat procesy ve firmě tak, že nejsme technicky omezení v růstu.

Petr Rys
Alukola.cz

Tvorba eshopu v RELIGIS s.r.o.
5.0
2017-06-15T16:18:09+02:00

Petr Rys
Alukola.cz

Od Religisu mám mnoho eshopů a všechny jsou ziskové. Programátoři Religisu se nezastavili před ničím a pomohli mi maximálně automatizovat procesy ve firmě tak, že nejsme technicky omezení v růstu.

V prvním roce s novým eshopem jsme zvýšili tržby na 200%

K Religisu jsme přišli již jako velká, úspěšná firma. Dosavadní eshop nás ale výrazně omezoval a jeho nedostatky nám začaly snižovat obraty. Religis nám vytvořil nový eshop, vyladěný pro marketing, takže se nám během prvního roku fungování nového eshopu podařilo tržby zdvojnásobit.

Libor Klapetek
Hobynářadí.cz

Tvorba eshopu v RELIGIS s.r.o.
5.0
2017-06-15T16:21:55+02:00

Libor Klapetek
Hobynářadí.cz

K Religisu jsme přišli již jako velká, úspěšná firma. Dosavadní eshop nás ale výrazně omezoval a jeho nedostatky nám začaly snižovat obraty. Religis nám vytvořil nový eshop, vyladěný pro marketing, takže se nám během prvního roku fungování nového eshopu podařilo tržby zdvojnásobit.

Díky eshopům od Religisu jsme se stali jedním z největších prodejců motorkářského vybavení v Česku a na Slovensku.

Oceňujeme, že pracovníci Religisu naše požadavky nejen realizují, ale promýšlejí a navrhují další vylepšení, která nám usnadňují každodenní činnosti. Komunikace je většinou jasná, rychlá a přehledná. Pokud narazíme na zádrhel, snaží se jej urgentně vyřešit. Neustále se snaží o vylepšení svých služeb, což posouvá obě strany kupředu.

Martin Jendrisek
MotoZem

Tvorba eshopu v RELIGIS s.r.o.
5.0
2017-09-15T14:44:43+02:00

Martin Jendrisek
MotoZem

Oceňujeme, že pracovníci Religisu naše požadavky nejen realizují, ale promýšlejí a navrhují další vylepšení, která nám usnadňují každodenní činnosti. Komunikace je většinou jasná, rychlá a přehledná. Pokud narazíme na zádrhel, snaží se jej urgentně vyřešit. Neustále se snaží o vylepšení svých služeb, což posouvá obě strany kupředu.
5
4

3 jednoduché kroky k ziskovému eshopu

1) Napište nám

Potkáme se a osobně probereme vaši představu. Po schůzce vám uděláme nabídku pro vás osobně.

2) Společně vytvoříme eshop

Na základě vašich obchodních cílů vytvoříme eshop, váš marketingový nástroj. Od začátku na jeho tvorbě budou spolupracovat i markeťáci, aby kromě technických splňoval i marketingová očekávání.

3) Dlouhodobá spolupráce

Společnou, pravidelnou, dlouhodobou péčí budeme dále zlepšovat váš ziskový eshop.

Pojďte do toho s námi

Chci nezávaznou nabídku

Případové studie tvorby eshopů