Pošlete poptávku
Volejte 551 551 438
29. 11. 2017

Získali jsme certifikát partnera Bidding Manager

29. 11. 2017|Categories: Aktuality, Zbožové vyhledávače|

Po úspěšném absolvování základů biddingu a pokročilého biddingu na srovnávačích s Bidding managerem, mohlo přijít jediné – certifikační test! Během certifikačního testu, který proběhl 27. 11. 2017, si Bidding Manager otestoval naše schopnosti a znalosti z oblasti zbožových srovnávačů i práce s Bidding Managerem. A musíme se pochlubit, jelikož Nikol Holušová je náš první certifikovaný partner Bidding Manager.

16. 11. 2017

Školení pokročilého biddingu na srovnávačích od Bidding Manageru

16. 11. 2017|Categories: Marketingové akce, Zbožové vyhledávače|

Už v červnu po IM srazu jsme informovali, že Bidding Manager něco chystá. V září jsme pak plní očekávání „naklusali“ na školení o základech biddingu na srovnávačích. A nemohli jsme se dočkat data 14. 11. 2017, kdy proběhlo školení pokročilého biddingu na srovnávačích pod záštitou Bidding Managera s výborným školitelem Michalem Štorkánem. Stejně jako minulé školení zde vládla

16. 11. 2017

Heureka mění dobu pro odesílání dotazníku spokojenosti

16. 11. 2017|Categories: Aktuality, Zbožové vyhledávače|Tags: , , , |

Ověřeno zákazníky se dočkalo další změny. Konkrétně se mění doba, ve které je dotazník spokojenosti zákazníkům odeslán. Při opakovaném nákupu v jednom eshopu se dotazník odesílá nově po 90 dnech, došlo tak ke zkrácení původní doby, kdy se dotazník odesílal až po 180 dnech. Heureka.cz si od toho slibuje nárůst recenzí u jednotlivých eshopů a stejně

15. 11. 2017

Facebook referraly v Google Analytics

15. 11. 2017|Categories: Webová analytika|

Pokud měříte výkon Facebooku přes Analytics, je dost možné, že jste už narazili na různé Facebook referraly. Například: m.facebook.com, l.facebook.com, lm.facebook.com. Všechny tyto linky jsou způsoby jakým Facebook značí svoje interní linky. Co je facebook.com/referral? Pokaždé když se někdo proklikne na vaší stránku přes odkaz na Facebooku, který není označený UTM parametrem, tak se přiřadí

10. 11. 2017

Vlastní pravidla v Google AdWords Editoru – užitečný pomocník pro kontrolu kampaní

10. 11. 2017|Categories: Nezařazené|Tags: |

Nová verze Google AdWords Editoru nově nabízí funkci vlastní pravidla, což jistě ocení každý PPC specialista, který spravuje větší množství účtů. Upozornění na chyby v kampaních: Hlavní výhodou této nové funkce je kontrola již nastavených kampaní, kdy nám Adwords Editor ulehčí hledání nedostatků v jednotlivých kampaních, sestavách nebo i klíčových slovech upozorněním v podobě oranžového

2. 11. 2017

5 tipů na zlepšení měření v Google Analytics

2. 11. 2017|Categories: Nezařazené|

Dne 20.10. 2017 jsme s kolegy účástnili akce PPCrestart, na které se shromáždili specialisté na PPC z celé České republiky.  Velice zajímaví mi přišla hlavně prezentace od Veroniky Brindzové a Andrého Hellera, kteří se zaměřili na měření dat v Google analytics. 1) Zkontrolujte transakce a tržby Častým problémem programátorů je špatné pochopení funkce jednotlivých atributů,

18. 10. 2017

Heureka mění Den dopravy zdarma na Dny dopravy zdarma

18. 10. 2017|Categories: Aktuality, Zbožové vyhledávače|

Několikaletá tradice Den dopravy zdarma se obléká do nového kabátu. Dříve jsme byli zvyklí, že tato akce pod záštitou Heureka.cz trvala – jak už z názvu vypovídá, jeden den. Nově se tato akce jmenuje Dny dopravy zdarma a to z toho důvodu, že akce potrvá tři dny. Konkrétně se jedná o datum 13. 11. 2017 od 12:00

17. 10. 2017

GDPR pro eshopy – co a jak

17. 10. 2017|Categories: Nezařazené|

Kuchařka krok za krokem, co je na eshopu potřeba zajistit v souvislosti s GDPR. Tento článek se nezabývá GDPR pro celou firmu. Je pouze souhrnem hlavních opatření, která před spuštěním GDPR musí udělat eshop. HTTPS GDPR mluví o šifrování, pro eshop to znamená zavést HTTPS protokol pro administraci i pro veřejnou část eshopu. Svého technického

13. 10. 2017

Diskuse o propojení eshopu s Pohodou

13. 10. 2017|Categories: pohoda|Tags: , |

16 let se věnujeme tvorbě eshopů (od roku 2001), z toho 11 let eshopy napojujeme na fakturační a skladový systém Stormware Pohoda (od roku 2006). Rozhodli jsme se podělit o možnosti a průběh napojení a o propojení eshopu a Pohody jsme natočili video. Více informací o Pohodě najdete na našich stránkách, které

10. 10. 2017

Proč je ukládání hesel do internetového prohlížeče nebezpečné a jak mu zabránit

10. 10. 2017|Categories: Návody, rady a tipy|

Dnes je doba webových aplikací. Maily obsluhujeme přes webové rozhraní, kontakty, kalendář, dokumenty, databázi zákazníků (CRM), fakturační systém, správu eshopu, komunikaci s úřady (datové schránky). To jsou webové aplikace obsluhované přes internetový prohlížeč. Pokud zadáte heslo, prohlížeč vás vyzve k uložení hesla pro příště. Je to pohodlné. Ale když to uděláte Už to heslo nebudete