Pošlete poptávku
Volejte 551 551 438
16. 08. 2017

Případová studie: PPC na Hobynaradi.cz

By | 16. 8. 2017|Categories: PPC|

Obrat z PPC vyrostl o 179% Celkový obrat se zvýšil o 57% Během 3 měsíců: Obrat generovaný z PPC vyrostl o 178% !!! Konverzní poměr vyrostl o 47% Obrat eshopu celkově vzrostl o 57% Návštěvnost vyrostla o 52% Obrat generovaný z vyhledávačů vyrostl o 58% Zároveň poklesla průměrná cena

14. 08. 2017

Jak a proč začít používat Mergado

By | 14. 8. 2017|Categories: Návody, rady a tipy, Zbožové vyhledávače|

Jste vlastníkem eshopu? Prezentujete svůj eshop na zbožových vyhledávačích? A jak svůj eshop na zbožovkách spravujete? Používáte ruční náhodné kontroly, nebo máte automatizovaný systém? Pro všechny, kteří se stále se správou "perou", je tu Mergado. Mergado je aplikace, která slouží ke zjednodušení správy eshopu a jeho XML feedu na zbožových vyhledávačích. Jakmile jej jednou zkusíte,

14. 08. 2017

Jak snadno automatizovat PPC reporty pomocí Supermetrics?

By | 14. 8. 2017|Categories: Návody, rady a tipy, PPC|

Každý PPCčkař potřebuje dělat reporty každý měsíc. Určitě se nechce nikomu ručně přepisovat data z Analytics a ostatních systémů a proto si hledá možnosti jak toto automatizovat. Nám jako jedna z nejlepších možnosti přijde pracovat se Supermetrics.  Obr.1 Výsledný příklad Co je Supermetrics? Supermetrics je doplněk do Google spreadsheetu, který tahá data z API od

26. 07. 2017

Zbožové vyhledávače jsou pro každého, nebo ne?

By | 26. 7. 2017|Categories: Návody, rady a tipy, Zbožové vyhledávače|

Zbožové vyhledávače jsou brnkačka! Mnoho začínajících eshopů si často láme hlavu nad tím, jak a kde začít svůj eshop propagovat. Kde získat návštěvnost a jak se dostat potenciálním zákazníkům do povědomí. Lehkou odpovědí pro začátek mohou být PPC reklamy. Avšak i na ty se musí opatrně, protože pokud to nevíte, můžete zde doslova „prohrát i

19. 07. 2017

Vyhráli jsme Mobilní výzvu Google Partners

By | 19. 7. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, PPC|

V minulém měsíci Google Partners vyhlásili soutěž Mobilní výzva a jelikož máme rádi všechny výzvy, tak jsme se rozhodli do soutěže zapojit. Soutěž spočívala v přípravě a následném složení certifikačního testu mobilní inzerce za pomoci videí a studijních příruček Google Partners, čehož jsem se já i mí kolegové zhostili na výbornou a test jsme úspěšně

30. 06. 2017

Proč ukončujeme projekt Mastershop

By | 30. 6. 2017|Categories: Aktuality, Ze života firmy|

Vážení zákazníci, v březnu 2017 jsme provoz projektu Mastershop.cz začali postupně ukončovat. Fungujícím eshopům provoz zajistíme, nové už zakládat nebudeme. Mastershop byl náš projekt poskytující možnost si založit eshop do dvou minut a za pár stokorun měsíčně. Nyní jeho provoz ukončujeme. Původní záměr projektu Původní záměr byl pomoci našim zákazníkům s osaháváním nového sortimentu. Založil

26. 06. 2017

Religis na workshopu Google Elevator

By | 26. 6. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, Ze života firmy|Tags: , , , |

Měli jsme radost, když nás Google pozval na již 4. ročník svých workshopů pro vedoucí agentur a jejich majitele. V minulosti byl program Elevator znám jako Agency Acceleration Program (AAP). Nyní jsme jeho součástí. Prvním worskhopem to pro nás teprve začíná,  těšit se můžeme na dalších šest. V úvodním worskhopu jsme probrali strategického plánování firem

21. 06. 2017

IM Sraz ve znamení Bidding Managera s Michalem Štorkánem

By | 21. 6. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, Zbožové vyhledávače|

Úterý 20. 6. 2017 byl dnem posledního IM srazu před prázdninami a pro tento den nemohl být vybrán lepší řečník než Michal Štorkán. Michal pracuje v agentuře Bidding tools , která se zabývá biddingem pro zbožové vyhledávače a rozhodl se nám představit horkou novinku z jejich repertoáru - Bidding Manager. S tímto pojmem jsem se

15. 06. 2017

Hlídáte termíny dodání, které jste slíbili zákazníkům?

By | 15. 6. 2017|Categories: Funkce eshopu|

Kolegové přišli s praktickým řešením "jak splnit datum dodání, které na eshopu v momentě objednávání zákazník vidí". U každé objednávky automat eviduje, jaký termín dodání eshop zákazníkovi slíbil (jaký byl v době objednávání u produktu vidět) V nastavenou dobu před tímto termínem (den, dva, tři, … předem) eshop upozorní obsluhu eshopu, že se blíží termín,

15. 06. 2017

Ze světa zbožových vyhledávačů – Nekonference 2017

By | 15. 6. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, Zbožové vyhledávače|

Jak už bývá každoročním zvykem, i letos se konalo neformální setkání lidí z marketingu, eshopů a agentur Nekonference. A Religis samozřejmě nesměl chybět. Oproti minulým ročníkům se změnilo místo konání, kterým byl pro letošek klub Mersey. Michal Janík už předem avizoval, že letošní Nekonference bude o hodně „punkovější“, než byly ty předešlé. A my mu dáváme