27. 06. 2018

Základní nastavení účtu Google AdWords Beta

Napsal/a |27. 6. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|

O tom, že Google AdWords zruší starou verzi uživatelského rozhraní,  se mluví již dlouho. První zprávy říkaly, že to bude v listopadu roku 2017. Později se říkalo v červnu 2018. Aktuální situace (k datu vydání tohoto článku) je taková, že se opravdu začalo staré rozhraní vytrácet a část uživatelů musí pracovat v novém rozhraní. Tento

4. 06. 2018

Remarketingové a retargetingové strategie

Napsal/a |4. 6. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: |

Remarketing je funkce reklamních systémů, která nám umožňuje oslovit zákazníky, kteří náš web již v minulosti navštívili. V tomto článku bych vám chtěl popsat několik funkčních remarketingových strategií, které vám mohou pomoci k lepším výsledkům. 1.Návštěvníci kategorií nebo konkrétních produktů, kteří nedokončili nákup Jedná se o základní zacílení remarketingových sestav. Vytvořte si publikum uživatelů, kteří

23. 05. 2018

GDPR – svým klintům šetříme čas

Napsal/a |23. 5. 2018|Kategorie: Aktuality|

Do 25. 5. 2018 zbývájí jen dva dny, mimo jiných souvisejících úkonů s GDPR patří mezi povinnost eshopařů také vyhotovení zpracovatelské smlouvy mezi ním a dalšími zpracovateli, kteří přichází do kontaktu s osobními údaji jejich zákazníků.  Zpracovatelská smlouva tedy upravuje vztahy mezi eshopaři a např. námi. Naši klienti mají tu výhodu, že jsme veškorou agendu

21. 05. 2018

Budujeme obsahové stránky

Napsal/a |21. 5. 2018|Kategorie: Emailing, copywriting, Návody, rady a tipy|

1. Obsah bez správných stránek nemá smysl Dávno již nestačí mít jednu stránku a veškerý obsah směřovat do jednoho bodu. Přestože se o landing pages mluví a píše dlouho velmi dlouho, stále se na ně nemyslí dostatečně nebo v průběhu času zapomína. Proto se v tomto článku věnuji všem možnostem, jak připravit vstupní stránky v

21. 05. 2018

Jak na správné vyhodnocování vašich PPC reklam

Napsal/a |21. 5. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|

1. Proč umět vyhodnocovat? Může se v dnešní době zdát, že vyhodnocování svých dat v rámci eshopu je samozřejmostí, opak je však pravdou. Proč vyhodnocovat svou PPC reklamu a především jak? Odpověď je velmi snadná a řekněme si upřímně, každý eshopař rád ví, kde lze ušetřit, nebo co mu vydělává. Bez pravidelného vyhodnocování výsledků -

15. 05. 2018

Jak najít produkty, které má smysl na Heurece biddovat?

Napsal/a |15. 5. 2018|Kategorie: Nezařazené|

V minulém článku jsem psala o tom, komu se vyplatí bidding na Heureka.cz. Teď se podíváme na to, jak a pomocí čeho najít produkty, které mají potenciál být více vidět a má smysl je biddovat. Sortiment Report Pokud jste na Heurece získali certifikát „Ověřeno zákazníky“ otevře se vám nejen možnost biddingu, ale také generování Sortiment

25. 04. 2018

Jak ušetřit za grafiku s pomocí Canvy

Napsal/a |25. 4. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy|

Canva je nástroj, který umožňuje vytvářet cokoli a publikovat kdekoli. S tímto uživatelsky přívětivým nástrojem získáte velkého pomocníka při tvorbě jakýchkoliv grafických materiálů, a to nejen díky spoustě kreativních přizpůsobitelných šablon. Canva je k dispozici ve 100 jazycích včetně češtiny. Můžete s ní snadno vytvářet krásné dokumenty, bannery, náhledové obrázky, přání, grafiku pro sociální sítě,

16. 04. 2018

Jak v PPC propagovat lokální služby

Napsal/a |16. 4. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|

Už jste někdy zkoušeli propagovat vaše služby pomocí PPC reklamy a výsledek nebyl takový, jaký jste si představovali? Možná jste si jen špatně určili cíl reklamy, nebo jste nevěděli, kde se nachází vaše cílová skupina. V dnešním článku bych vám chtěl nastínit, jak si můžete strukturovat a cílit vaše PPC kampaně pro lokální služby tak,

10. 04. 2018

Komu se vyplatí bidding na Heureka.cz

Napsal/a |10. 4. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, Zbožové vyhledávače|

Kouzelné slovíčko bidding zná snad každý, kdo inzeruje produkty svého eshopu na zbožových porovnávačích. Bidding může být nástrojem, díky kterému můžete ze svých zbožovek vytěžit více. Spousta eshopů bidding buď vůbec nevyužívá a nebo volí nevhodné biddovací strategie a do biddingu zapíná produkty, které nemá smysl biddovat. Co je nutné pro start biddingu na Heurece?