3. 12. 2018

Školení nového nástroje XeMeL

Napsal/a |3. 12. 2018|Kategorie: Aktuality, Zbožové vyhledávače|

Není to tak dávno, co světlo světa spatřil BiddingManager a už tady máme horkou novinku v podobě XeMeL. Jedná se o nový nástroj od BiddingTools. Xemel je jednoduchý online editor pro úpravu XML feedů. Jako certifikovaný partner BiddingManagera jsme měli možnost zúčastnit se úvodního školení a prezentace tohoto nového nástroje. Školením nás provedl Tomáš Pavelek,

31. 10. 2018

Vánoce na zbožových vyhledávačích

Napsal/a |31. 10. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, Zbožové vyhledávače|

Supermarkety už vyzdobily své výlohy vánočními ozdobami, v obchodech nás vítají vánoční koledy a z domácností se už za pár dní ucítíme omamnou vůni cukroví – to značí jediné. Vánoce jsou tady a eshopům začínají každoroční žně. Jak ulovit před Vánoci zákazníka na zbožových porovnávačích? Jak je přesvědčit, aby nakoupili dárky právě u vás? Mám

15. 10. 2018

Heureka.cz mírní pravidla pro zisk certifikátů Ověřeno zákazníky

Napsal/a |15. 10. 2018|Kategorie: Aktuality, Zbožové vyhledávače|

Květnové nařízení GDPR ztížilo nejen zisk, ale i udržení certifikátu Ověřeno zákazníky. Ověřeno zákazníky slouží nejen jako vaše dobrá vizitka před zákazníky a výhoda před konkurencí, která certifikát nemá. Díky Ověřeno zákazníky máte možnost biddingu nebo třeba účasti v akci Dny dopravy zdarma. Zejména pro sezónní eshopy bylo velice obtížné na certifikáty dosáhnout. Na základě analýzy

21. 08. 2018

Vrchol roku se blíží! Máme 5 rad pro e-shopaře

Napsal/a |21. 8. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: , |

Před 2 lety jsem napsal článek, na co vše myslet v předvánočním období. Trh i doba se však rychle mění a tak mám pro Vás, e-shopaři – 5 rad pro předvánoční přípravu pro rok 2018. 1. Volné lidské kapacity na trhu Není tajemství, že pracovní síla chybí téměř ve všech oblastech. Pokud jste zvyklí na

20. 08. 2018

Získáváme další certifikace

Napsal/a |20. 8. 2018|Kategorie: Aktuality, PPC reklama, Zbožové vyhledávače|

Ani v letní okurkové sezóně nezahálíme a povedlo se nám získat další certifikace na základě kvality naší práce a spokojených recenzí našich klientů. Získali jsme titul Ověření Sklik a Ověření Zboží od Seznamu. Dále jsme se také stali Heureka Partnerem a jsme součástí jejich partnerského programu.

27. 06. 2018

Základní nastavení účtu Google AdWords Beta

Napsal/a |27. 6. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|

O tom, že Google AdWords zruší starou verzi uživatelského rozhraní,  se mluví již dlouho. První zprávy říkaly, že to bude v listopadu roku 2017. Později se říkalo v červnu 2018. Aktuální situace (k datu vydání tohoto článku) je taková, že se opravdu začalo staré rozhraní vytrácet a část uživatelů musí pracovat v novém rozhraní. Tento

4. 06. 2018

Remarketingové a retargetingové strategie

Napsal/a |4. 6. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|Štítky: |

Remarketing je funkce reklamních systémů, která nám umožňuje oslovit zákazníky, kteří náš web již v minulosti navštívili. V tomto článku bych vám chtěl popsat několik funkčních remarketingových strategií, které vám mohou pomoci k lepším výsledkům. 1.Návštěvníci kategorií nebo konkrétních produktů, kteří nedokončili nákup Jedná se o základní zacílení remarketingových sestav. Vytvořte si publikum uživatelů, kteří

23. 05. 2018

GDPR – svým klintům šetříme čas

Napsal/a |23. 5. 2018|Kategorie: Aktuality|

Do 25. 5. 2018 zbývájí jen dva dny, mimo jiných souvisejících úkonů s GDPR patří mezi povinnost eshopařů také vyhotovení zpracovatelské smlouvy mezi ním a dalšími zpracovateli, kteří přichází do kontaktu s osobními údaji jejich zákazníků.  Zpracovatelská smlouva tedy upravuje vztahy mezi eshopaři a např. námi. Naši klienti mají tu výhodu, že jsme veškorou agendu

21. 05. 2018

Budujeme obsahové stránky

Napsal/a |21. 5. 2018|Kategorie: Emailing, copywriting, Návody, rady a tipy|

1. Obsah bez správných stránek nemá smysl Dávno již nestačí mít jednu stránku a veškerý obsah směřovat do jednoho bodu. Přestože se o landing pages mluví a píše dlouho velmi dlouho, stále se na ně nemyslí dostatečně nebo v průběhu času zapomína. Proto se v tomto článku věnuji všem možnostem, jak připravit vstupní stránky v

21. 05. 2018

Jak na správné vyhodnocování vašich PPC reklam

Napsal/a |21. 5. 2018|Kategorie: Návody, rady a tipy, PPC reklama|

1. Proč umět vyhodnocovat? Může se v dnešní době zdát, že vyhodnocování svých dat v rámci eshopu je samozřejmostí, opak je však pravdou. Proč vyhodnocovat svou PPC reklamu a především jak? Odpověď je velmi snadná a řekněme si upřímně, každý eshopař rád ví, kde lze ušetřit, nebo co mu vydělává. Bez pravidelného vyhodnocování výsledků -