Pošlete poptávku
Volejte 551 551 438
26. 06. 2017

Religis na workshopu Google Elevator

By | 26. 6. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, Ze života firmy|Tags: , , , |

Měli jsme radost, když nás Google pozval na již 4. ročník svých workshopů pro vedoucí agentur a jejich majitele. V minulosti byl program Elevator znám jako Agency Acceleration Program (AAP). Nyní jsme jeho součástí. Prvním worskhopem to pro nás teprve začíná,  těšit se můžeme na dalších šest. V úvodním worskhopu jsme probrali strategického plánování firem

21. 06. 2017

IM Sraz ve znamení Bidding Managera s Michalem Štorkánem

By | 21. 6. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, Zbožové vyhledávače|

Úterý 20. 6. 2017 byl dnem posledního IM srazu před prázdninami a pro tento den nemohl být vybrán lepší řečník než Michal Štorkán. Michal pracuje v agentuře Bidding tools , která se zabývá biddingem pro zbožové vyhledávače a rozhodl se nám představit horkou novinku z jejich repertoáru - Bidding Manager. S tímto pojmem jsem se

15. 06. 2017

Hlídáte termíny dodání, které jste slíbili zákazníkům?

By | 15. 6. 2017|Categories: Funkce eshopu|

Kolegové přišli s praktickým řešením "jak splnit datum dodání, které na eshopu v momentě objednávání zákazník vidí". U každé objednávky automat eviduje, jaký termín dodání eshop zákazníkovi slíbil (jaký byl v době objednávání u produktu vidět) V nastavenou dobu před tímto termínem (den, dva, tři, … předem) eshop upozorní obsluhu eshopu, že se blíží termín,

15. 06. 2017

Ze světa zbožových vyhledávačů – Nekonference 2017

By | 15. 6. 2017|Categories: Aktuality, Marketingové akce, Zbožové vyhledávače|

Jak už bývá každoročním zvykem, i letos se konalo neformální setkání lidí z marketingu, eshopů a agentur Nekonference. A Religis samozřejmě nesměl chybět. Oproti minulým ročníkům se změnilo místo konání, kterým byl pro letošek klub Mersey. Michal Janík už předem avizoval, že letošní Nekonference bude o hodně „punkovější“, než byly ty předešlé. A my mu dáváme 

6. 06. 2017

Nové párování produktů na Zboží.cz

By | 6. 6. 2017|Categories: Aktuality, Zbožové vyhledávače|

O párování produktů na Zboží.cz pomocí párovacího nástroje, jsme psali již dříve. Nyní nastává změna, která se týká samotného zakládání nových produktových karet. Dle statistik totiž zašle každý eshop v průměru 149 požadavků na založení nového produktu za měsíc. Některé eshopy samozřejmě výrazně překračují tento počet a ne vždy jsou jejich požadavky splněny a produkty správně

20. 04. 2017

Zboží.cz mění zobrazování nabídek v detailu produktu

By | 20. 4. 2017|Categories: Aktuality, Zbožové vyhledávače|

Dne 20.4.2017 dojde k úpravě zobrazování jednotlivých eshopů v detailu produktu na Zboží.cz. Nově se tak mezi prvními třemi eshopy, které produkt nabízí, zobrazí nejkvalitnější eshopy. Za nimi pak následují další čtyři eshopy, které nabízí produkt nejlevněji. První tři příčky tak obsadí eshopy, které mají dopravu zdarma, dobré hodnocení, skladovou dostupnost. Ohled se bere také na nabídnutou

19. 04. 2017

Doručitelnost transakčních emailů má přímý vliv na ziskovost eshopu

By | 19. 4. 2017|Categories: Emailing, copywriting, Návody, rady a tipy|

Transakční e-maily informují zákazníka o stavu objednávky. Potvrzení přijetí nové objednávky, informace o přijetí platby, o expedici, prodloužení termínu dodání, potvrzení storna či změně objednávky, atp. Pokud není transakční e-mail doručen, zákazník nemá potřebnou informaci a může si objednat jinde, objednávku sám stornovat, zboží nepřevzít, a nebo se podělit o svou nespokojenost s ostatními zákazníky

23. 02. 2017

Kvůli EET APEK aktualizoval „Vzorové obchodní podmínky pro e-shopy“

By | 23. 2. 2017|Categories: Aktuality, Návody, rady a tipy|Tags: , , , |

  Již 1. března 2017 odstartuje druhá fáze projektu elektronické evidence tržeb (EET). Její součástí budou také prodejci zboží po internetu, kteří v současné době finalizují přípravy na spuštění. Jelikož evidence tržeb nepřináší jen technické úpravy, ale také informační povinnost pro kupující, Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí,

23. 02. 2017

Jak si vedou nové ETA inzeráty na Seznamu?

By | 23. 2. 2017|Categories: PPC|

Ve čtvrtek 9.2.2017 Seznam.cz nasadil pro všechny účty v Sklik tzv. rozšířené textové inzeráty (ETA). V uplynulém týdnu jsme ETA inzeráty intenzivně nasazovali u všech svých klientů. Seznam.cz uvádí, že ETA inzeráty měli ve sledovaném období v 85 % případech větší CTR než běžné inzeráty ve stejné sestavě. ETA inzeráty ve srovnání s klasickými inzeráty umožňují

9. 02. 2017

Seznam marketingových akcí na rok 2017

By | 9. 2. 2017|Categories: Marketingové akce, Návody, rady a tipy|

Retail Summit Kdy: 30. ledna – 1. února 2017 Kde: Praha Webová stránka akce: http://www.retail21.cz/   New media inspiration Kdy: 18. února 2017 Kde: Praha Webová stránka akce: http://www.tuesday.cz/akce/new-media-inspiration-2017/   BIG DATA Kdy: 22. února 2017 Kde: Praha Webová stránka akce: http://www.primetimefor.cz/bigdata/   Brandstorming Kdy: 23. února 2017 Kde: Praha Webová stránka akce: http://www.tuesday.cz/akce/brandstorming/