Proč drobnosti nenaceňujeme předem

Vážení zákazníci,

občas vám fakturujeme provedenou práci, aniž byste předem znali její cenu. Zde je vysvětlení.

Vaše dotazy zpracováváme přednostně a nefakturujeme

Pokud nám pošlete dotaz, zpracujeme jej přednostně, před ostatními požadavky. A pokud se pro jeho zodpovězení nemusí nic složitě dohledávat, zodpovězení nefakturujeme.

Nahlášené chyby mají také přednost a opravu většinou je nefakturujeme

Obdobně je to s nahlášením chyb. Zpracováváme je přednostně a pokud šlo skutečně o chybu, opravu nefakturujeme.

Drobné požadavky řešíme rychleji a levněji

Všechny požadavky projdou přes

  1. šéfa vývoje, který každému požadavku určí priorotu, navrhne způsob řešení.
  2. Nechá vývojáře zhruba nacenit (který tím tráví čas ve vašich zdrojových kódech),
  3. nechá u vás schválit přibližnou cenu, popř. vyžádat přesnou kalkulaci,
  4. pak předá vývojáři,
  5. který požadavek zpracuje,
  6. úpravu zanese do verzovacího systému a
  7. nasadí na testovací server k otestování.
  8. Tester jej otestuje a
  9. pokud našel chybu, vrátí jej vývojáři.
  10. Pak požadavek čeká na nasazení na veřejný eshop a
  11. na další otestování.

Tento proces eliminuje obrovské množství chyb. V případě chyby nám umožňuje se okamžitě vrátit k poslední funkční konfiguraci. Ale je časově náročný a tím pádem není zadarmo.

Abychom šetřili vaše peníze, tak pokud manažer odhadne požadavek jako drobný a díky svým zkušenostem ví, že případná chyba nebude mít kritický vliv na chod celého eshopu, tento nákladný proces obejde. Vynechá jej. Požadavek pošle rovnou vývojáři, který jej zpracuje, otestuje na svém počítači a rovnou jej nahraje na veřejný eshop.

+ Ušetří se čas (=peníze), který není potřeba drobným požadavkům věnovat.

– Nevýhodou je, že se nedozvíte cenu předem.

Všem našim zákazníkům tento postup už léta vyhovuje. Pokud s tímto postupem z nějakého důvodu nesouhlasíte, je potřeba nám svůj nesouhlas sdělit předem, už při zadávání vašeho požadavku. Děkujeme