Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů

Na začátku spolupráce mezi klientem a PPC specialistou pokaždé vyvstane situace, kdy je potřeba nasdílet přístupy do jednotlivých reklamních systémů. V tomto článku si ukážeme, jak jednotlivé systémy nasdílet.

Pro nasdílení přístupu pro Google Ads agentuře, stačí sdělit PPC specialistovi vaše 10-místné číslo Google Ads.

Číslo Google Ads účtu naleznete po přihlášení v horní části obrazovky.

Číslo Google Ads účtu

Poté, co tohle číslo zašlete Vašemu PPC specialistovi, tak vám obratem přijde na e-mail pozvánka ke správě Vašeho Google Ads účtu. Pozvánku stačí jen potvrdit a PPC specialista bude mít váš účet nasdílený.

Nasdílení přístupů pro Sklik:

Po přihlášení do Skliku přejděte do nabídky Nastavení

Přihlášení Sklik

Zde zvolíte Nabídnout přístup společně s právy. Pro správu kampaní je nutné zvolit práva na úrovni Správce kampaní, či Administrátor účtu. Do jména účtu vyplníte e-mail zvaného

Nabídnutí přístupu Sklik

Poté stačit už jen Odeslat žádost.

Nasdílení přístupu pro Google Merchant Center:

V Google Merchant Center přejděte do nabídky Nastavení a zvolíte Přístup k účtu.

Přístup do Google Merchant Center

Poté stačí už jen kliknout na Přidat uživatele a zadat e-mail zvaného. Pozvánku potvrdíte tlačítkem Odeslat.

Přidání uživatele do Google Merchant Center

Nasdílení přístupu pro Google Analytics:

V Google Analytics najdete možnost nasdílení účtu pod záložkou Správce a Správa uživatelů účtu.

Správa uživatelů v Google Analytics

V následujícím okně kliknete na modré tlačíko +.

Oprávnění účtu v Google Analytics

Zde zadáte e-mail zvaného, společně s potřebnými oprávněními. Aby mohl PPC specialista ve vašem účtu pracovat, je nutné udělit práva Upravit, Spolupracovat a Číst a analyzovat. Poté už jen stačí kliknout na tlačítko Přidat.

Přidání oprávnění v Google Analytics

Jak nasdílet přístup pro Business Manager:

V Business Manageru přejděte do nabídky Nastavení firmy a poté do sekce Partneři.

Nastavení firmy v Business Manageru

Kliknete na možnost Přidat partnera, s nímž budete sdílet položky a vyplníte ID partnera, které vám sdělí PPC specialista.

V dalším kroku bude potřeba zakliknout potřebné položky Účet pro reklamu, Katalog, Pixel a Stránku společné s přístupem správce.

Účty pro reklamu v Business Manageru Přirazení položek v Business Manageru

Poté už stačí jen kliknout na Uložit změny.

O Autorovi: Ing. Tomáš Hojgr, MBA

Tomáš Hojgr

Podnikám od roku 2001 a celou dobu se věnuji tvorbě eshopů a jejich propagaci. Studoval jsem informatiku, podnikání, a baví mě pracovat na projektech, kde se technologie prolíná s obchodem. Mám rád čundry, četbu, technologii, cestování, offroady, motorky a v posledním roce trávím hodně času na chalupě.

Facebook Twitter LinkedIn Google+