Případová studie: typické řešení propojení Pohody s eshopem

Případová studie: typické řešení propojení Pohody s eshopem

28. 1. 2015 | Ing. Tomáš Hojgr, MBA | majitel

Tvořili jsme nový eshop, který měl být hned od začátku napojený na Pohodu. Ale ikdyby se napojení tvořilo později, bylo by to stejné.

Tento konkrétní klient měl nějaké základní požadavky, na které jsme navrhli následující řešení. Napojení je funkční, stabilní, klient je spokojený.

Agendy Pohody propojené s eshopem

Nastavení komunikace eshopu s Pohodou je u každého eshopu trochu jiné, podle požadavků eshopu. Pohoda a eshopy od nás společně komunikují téměř o čemkoliv. Informace přenášejí oběma směry. Komunikaci s klientem (informování o stavech objednávek) obstarává eshop.

 

O Autorovi: Ing. Tomáš Hojgr, MBA

Ing. Tomáš Hojgr, MBA

Podnikám od roku 2001 a celou dobu se věnuji tvorbě eshopů a jejich propagaci. Studoval jsem informatiku, podnikání, marketing, a baví mě pracovat na projektech, kde se technologie prolíná s obchodem. Mám rád čundry, četbu, technologii, cestování, offroady, motorky a víkendy trávím obvykle na chalupě v Nízkém Jeseníku, poblíž Libavé.

Facebook Twitter LinkedIn Google+